tag:blogger.com,1999:blog-542057349922157767.post5771691233255981957..comments2022-03-31T14:41:00.536-07:00Comments on Учителі української мови та літератури: ПРИЙОМИ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ (за С. Вайнбреннером)Менякіна Марина Сергіївнаhttp://www.blogger.com/profile/02845646484609107432noreply@blogger.comBlogger19125tag:blogger.com,1999:blog-542057349922157767.post-13682098856907077462010-08-20T01:13:41.694-07:002010-08-20T01:13:41.694-07:00Малинина Ю.В. Дякує за інформацію.Малинина Ю.В. Дякує за інформацію.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-542057349922157767.post-64022758665533472672010-04-30T10:32:29.596-07:002010-04-30T10:32:29.596-07:00Доброго дня Тетяно Олександрівно та Марино Сергіїв...Доброго дня Тетяно Олександрівно та Марино Сергіївно, вітаю Вас із травневими святами, дякую за надіслану консультацію з теми " Тестові технології в процесі викладання української мови та літератури". Тестові технології є важливими у перевірці знань учнів, вони стимулюють самосвідомість дітей у досягненні мети. <br />Олійник Ольга Василівна, Зорянська ЗШ, ГР. <br />Харахоріної Т.О.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-542057349922157767.post-28246844091142761602010-04-12T06:43:01.547-07:002010-04-12T06:43:01.547-07:00Доброго дня , шановні Тетяно Олександрівно та Мари...Доброго дня , шановні Тетяно Олександрівно та Марино Сергіївно, дякую за надісланий матеріал з теми " Креативні методи навчання" У своїй практиці застосовую різні методи навчання, які дають позитивний результат, у тому числі й креативні: метод " мозкового штурму", метод " Якби..." , метод " інвурсії". Для себе дізналася про такі методи креативного навчання як гіперболізація, аглютинація, синектика, морфологічний аналіз.<br />Олійник Ольга Василівна, Зорянська ЗОШAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-542057349922157767.post-65190969588702470212010-04-12T06:26:34.680-07:002010-04-12T06:26:34.680-07:00Доброго дня, шановні Тетяно Олександрівно та Марин...Доброго дня, шановні Тетяно Олександрівно та Марино Сергіївно! Дякую за надісланий матеріал з теми "Креативні методи навчання". У своїй практиці застосовую різні методи навчання, які дають позитивний результат, у тому числі й креативні: метод "мозкового штурму", метод" Якби...",метод " інверсії". Для себе дізналася про такі методи креативного навчання як гіперболізація, аглютинація, синектика, морфологічний аналіз.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-542057349922157767.post-1128615342560936722010-03-23T07:24:05.102-07:002010-03-23T07:24:05.102-07:00Доброго дня ,шановні ТетяноОлександрівно та Марино...Доброго дня ,шановні ТетяноОлександрівно та Марино Сергіївно . Робота з обдарованими дітьми проводиться в кожній школі . Я хочу поділитися досвідом , як це робимо ми в своїй школі . По - перше , якщо дитина дійсно обдарована , і є якісь результати роботи , то для неї адміністрація відводить окремі години з варіативної частини для індивідуальної роботи з такою дитиною . Беремо участь у конкурсах . В цьому році також приймали участь у конкусі українознавства "Патріот" . Результатів ще немає , але сподіваємось на краще. Готуємось до олімпіад . Дякую .Рожко Олена .Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-542057349922157767.post-36935506282075302992010-03-15T00:33:52.068-07:002010-03-15T00:33:52.068-07:00Колодій В.І. група Харахоріної Т.О. Доброго дня, ш...Колодій В.І. група Харахоріної Т.О. Доброго дня, шановні Тетяно Олександрівно і Марино Сергіївно! У нашій школі проводиться індивідуально робота зі здібними дітьми.Це консультації, інтелектуальні ігри, гуртки, змагання тощо.Окрім того, на уроках української мови та літератури я працюю з обдарованими учнями індивідуально, групами. Завдання ім підбираю посильні, творчого характеру, проводжу інструктаж, як треба виконувати це завдання і що я хочу отримати в результаті. Оцінюю за результатом. Іноді їх дослідження дублює клас, результати порівнюємо. Ось декілька прикладів. 6 клас. Укр.література. Оповідання В.Кави "Пиріжок з калиною". Два учні працюють над текстом, досліджуючи фразеологізми, які використав автор. У ході читання весь клас теж зафіксовує фразеологізми. Потім перевірка, діти порівнюють результат. 9 клас. Урок української мови. Учениця самостійно розбирає складне речення (У природі ніч існує для того, щоб у тиші росло усяке зілля і відпочивала людина.)і доводить, що це речення складнопідрядне, складається з трьох простих, а кома перед і не ставиться тому що . . . Відводжу на роботу 10 хвилин, потім свою відповідь вона озвучує на клас, іде обговорення, робимо висновки, чому в таких реченнях не потрібна кома. Складаємо подібні речення. Домашнє завдання таким учням часто даю індивідуально, підбираючи вправи ускладненого характеру. Таку індивідуальну чи групову роботу з окремими здібними учнями я проводжу майже кожен урок, відповідно готую їх до олімпіад. На все добре. Дякую за навчанняAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-542057349922157767.post-58464018496338506072010-03-14T10:08:37.120-07:002010-03-14T10:08:37.120-07:00Доброго дня! В своїй практиці велику увагу приділя...Доброго дня! В своїй практиці велику увагу приділяю виявленню та розвитку творчих здатностей дітей та роботі з обдарованними дітьми. Використовую творчі завдання на уроках мови та літератури: діти пишуть вірші, твори-мініатюри, малюють картини з теми уроку. Готую дітей до участі в олімпіадах, МАН. До кожної дитини застосовую індивідуальний підхід.<br />З повагою, Лебедкова Надія Олександрівна (ЗОШ I-III ст. №126).Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-542057349922157767.post-30314911121983663352010-03-12T11:48:22.949-08:002010-03-12T11:48:22.949-08:00Доброго дня,шановні Марино Сергіївно і Тетяно Олек...Доброго дня,шановні Марино Сергіївно і Тетяно Олександрівно! Щиро вітаю Вас з святом 8 Березня!http://priroda.inc.ru/prazdnik/8/mart32.html<br />Індивідуальні заняття,на мою думку, є однією з важливих форм засвоєння знань,творчої співпраці вчителя і учня.Проводжу їх в післяурочний час.Особливу увагу приділяю учням низького рівня успішності та учням, яких готую до участі в олімпіадах та МАН.На урока української мови та літератури проводжу роботу з обдарованими дітьми шляхом створення нестандартних ситуацій. З повагою Сігідіненко Нонна.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-542057349922157767.post-92037379530909162742010-03-10T10:55:54.484-08:002010-03-10T10:55:54.484-08:00Доброго вечора, Марино Сергіївно та Тетяно Олексан...Доброго вечора, Марино Сергіївно та Тетяно Олександрівно! <br /> Дякую Вам за семінар.<br /> Серед прийомів роботи з обдарованими дітьми знайшла для себе дуже цікаву та нову інформацію. Прийом "навчальні контракти" мені не відомий. Цікаво, що цей прийом передбачає підписання угоди між учнем і вчителем про зобов*язання, які бере на себе учень, у зв*язку з індивідуальним підходом до опанування матеріалу. А вчитель може передбачати в контракті форми звітності учня за виконану роботу, графік звітування та консультацій, обсяг робіт на той рівень, якого зобов*язується досягти учень. <br /> На все добре, дякую за навчання.<br /> Учитель ЗОШ І-ІІІ ступенів №46 м. Донецька Чимадурова Ольга Владиславівна.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-542057349922157767.post-27984885656094697872010-03-10T10:20:58.369-08:002010-03-10T10:20:58.369-08:00Добрий день, шановні Марино Сергіївно та Тетяно Ол...Добрий день, шановні Марино Сергіївно та Тетяно Олександрівно, щиро вітаю Вас із святом 8 Березня. Бажаю, щоб весняний настрій не покидав Вас протягом року. Матеріали семінару про форми організації індивідукальних занять не отримала. Роботу з обдарованими учнями вважаю однією із головних в індивідуальній роботі вчителя. , тому що обдаровані діти відзначаються незалежністю й самостійністю мислення, здатністю подавати нестендартні ідеї та рішення, винахідливістю, легкістю та гнучкістю мислення, високою концентрацією уваги. Робота з такими дітьми вимагає від учителя терпіння, розуміння, індивідуального підходу, толерантності. Учитель повинен коректно формувати в учня адекватну самооцінку, попереджувати його ізоляцію в колі однолітків, зберігати психічне й фізичне здоров*я дитини.<br />Роботу з обдарованими дітьми можна поділити на кілька етапів. 1 - тестування, соціологічні опитування, збір відомостей про досягнення дитини в якійсь галузі. 2 - діагностичний, індивідуальне оцінювання потенціалу дитини. Творче спрнямування дітей вимагає від учителя оцінки творчих здібностей.У багатьох дітей обдарованість може виявитися у кількох сферах діяльності, тому важливо підтримати таку дитину й дати можливість їй розвинути свої здібності.На урока української мови та літератури проводжу роботу з обдарованими дітьми шляхом створення нестандартних ситуацій, різних творчих завдань, самоосвітньої роботи., що дає можливість учням розкрити свій творчий потенціал, знайти нестандартне рішення якоїсь ситуації. Дякую за консультацію. Олійник Ольга Василівна.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-542057349922157767.post-53570102421769192932010-03-10T02:42:43.401-08:002010-03-10T02:42:43.401-08:00Дякую. Отримала методичні рекомендації.
Кожна обда...Дякую. Отримала методичні рекомендації.<br />Кожна обдарована дитина - індивідуальність, яка потребує особливого підходу. Ми повинні допомогти учневі розвинути в собі здібності до самореалізації, не тільки навчити, а й створити умови, щоб учень був готовий до цієї складної й самостійної роботи.<br /><br />Як я практично розвиваю творчі здібності дітей.<br /><br />1. Підхоплюю думки учнів та оцінюю їх тут же, підкреслюючи їхню оригінальність.<br />2. Підсилюю інтерес дітей до нового.<br />3. Вчу учнів систематично оцінювати кожну думку.<br />4. Виробляю терпиме ставлення до нових понять, думок.<br />5. Учу дітей цінувати свої та чужі думки, фіксувати їх у зошиті.<br />6. Пропоную цікаві факти, випадки, ідеї.<br />7. Створюю проблемні ситуації, що потребують альтернатив, прогнозування, уяви.<br />8. Розвиваю критичне ставлення.<br /><br />З повагою,<br />викладач АПЛ Денисенко Л.М.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-542057349922157767.post-40111000074216781802010-03-09T13:03:47.113-08:002010-03-09T13:03:47.113-08:00Єременко Надія Михайлівна, група Харахоріної Тетян...Єременко Надія Михайлівна, група Харахоріної Тетяни Олександрівни, 09.03.2010<br /><br /> Доброго вечора, шановні Марино Сергіївно і Тетяно Олександрівно! Щойно прочитала ваш матеріал "Прийоми роботи з обдарованими дітьми (за С.Вайнбреннером) і повідомлення, що жоден із попередніх запитів (у тому числі, очевидно, і мій, найперший) не відповідає темі. Не можу зрозуміти, адже у нашому "Календарному плані дистанційного етапу курсів учителів української мови і літератури з проблеми "Методологія сучасного уроку з української мови і літератури"" на 04.03.2010 заплановано Інтернет-семінар: Форми організації індивідуальних занять. А Інтернет-консультація: Технологія організації роботи з обдарованими дітьми -- за планом 13.05.2010. Певно, відбулися якісь зміни? У такому випадку хотілося б дізнаватися про них напередодні, адже до консультації учителеві теж потрібно готуватися заздалегідь. <br /> Трохи розкажу про мою роботу з обдарованими дітьми. У нашій школі ведеться облік таких дітей, створена спеціальна картотека за видами обдарованості -- академічної, креативного мислення, організаторської, у руховій сфері. Залежно від цього ведеться робота -- батьками, психологом школи, відповідним учителем-предметником (вчителі інших предметів теж ураховують специфіку індивідуальних особливостей даного учня)і самим учнем. На кожного обдарованого учня створено портфоліо досягнень, розроблено графік індивідуальних занять та консультацій (у тому числі й з батьками даного учня), надана допомога у сплануванні позашкільної роботи (відвідування відповідних гуртків, секцій тощо). <br /> Особисто я на уроках української мови і літератури використовую прийоми: "найважчий перший крок" -- даю можливість обдарованій дитині не розпорошувати власний час на виконання залегких для неї завдань, відразу пропоную виконати вищого ступеня складності, решта часу уроку витрачається на додаткові завдання творчого характеру;"ущільнення навчальної програми" (вивільнений час потрібний, скажімо, для роботи над помилками чи оволодіння додатковим, поглибленим матеріалом із теми); елементи "таксономії мислення"(учень вчиться працювати за ієрархією рівнів мислення та оцінювати результати не лише власної роботи, але і роботи своїх однокласників -- скажімо, у ролі асистента вчителя); тренінг творчих здібностей (гуманітарних -- це різноманітні творчі вправи і завдання, участь у творчих конкурсах тощо). До прийому "Навчальні контракти" не вдавалася. <br /> Дякую за консультацію.<br /> З повагою -- Єременко Надія Михайлівна,<br /> ЗОШ №117, місто ДонецькAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-542057349922157767.post-6908847885815060622010-03-09T10:46:11.991-08:002010-03-09T10:46:11.991-08:00Шановні Марино Сергіївно і Тетяно Олександрывно!
О...Шановні Марино Сергіївно і Тетяно Олександрывно!<br />Основним принципом роботи загальноосвітньої школи є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості. Упровадженню в життя цього принципу сприяє спільна діяльність практичного психолога, педагогів і батьків.<br />Зміст роботи з обдарованими дітьми містить низку завдань, а саме: сприяння розвитку кожної особистості; виявлення обдарування дітей і максимальне сприяння їхньому розвитку.<br />Із цією метою впроваджується комплекс заходів: медичних, фізіологічних, психологічних, педагогічних, що здійснюються спільно із сім'єю та школою. Важливо використовувати різноманітні методики для виявлення уподобань та здібностей дітей, спостерігати за їхніми подальшими успіхами.<br />На першому етапі виявлення обдарованих дітей враховуються відомості про досягнення дитини в певній сфері діяльності, надані батьками й педагогами. Можуть бути використані також результати групових тестувань, соціологічних опитувань. Це дозволить визначити коло дітей, з якими слід проводити поглиблені індивідуальні дослідження.<br />Другий етап можна назвати діагностичним. На цьому етапі проводиться індивідуальне оцінювання творчого потенціалу й особливостей нервово-психічного статусу дитини психологом та вчителями. З огляду на результати першого етапу, обстеження дітей проводяться за допомогою набору психологічних тестів, залежно від того, який варіант потенційних можливостей переважає. Якщо переважає інтелектуальна сфера й дитина легко навчається, має гостре мислення і допитливість, виявляючи практичну кмітливість, то використовуються методики, спрямовані насамперед на визначення базових когнітивних і мовленнєвих параметрів у обдарованих дітей.<br />У дітей, обдарованих у сфері академічних досягнень, найбільш розвиненими можуть бути окремі здібності до мов і літератури, математики або природознавства. Тому завдання психолога — не тільки визначити рівень загального інтелектуального розвитку дитини, але й дати оцінку типу мислення. <br />Діти з творчим І продуктивним мисленням відзначаються незалежністю, розкутістю поведінки, здатністю продукувати оригінальні Ідеї, вмінням знаходити нестандартні рішення, винахідливістю.<br />Таке творче спрямування обдарованості дітей передбачає оцінювання насамперед їхніх творчих здібностей. <br />Контактні, ініціативні, з підвищеною потребою в спілкуванні й лідерстві діти мають високі організаторські здібності. Серед однолітків і дорослих вони почуваються впевнено; однолітки завжди обирають їх на головні ролі в іграх та заняттях. Під час досліджень таких дітей використовуються особистісні методики та соціометрія.<br />Якщо ж у дитини переважають художні здібності, вона з раннього віку виявляє схильність до малювання або музики, психологічне тестування спрямовується на оцінювання ступеня її емоційної стійкості та рівня нейротизму, оскільки така дитина дуже вразлива і потребує індивідуального психологічного підходу, а часом І психотерапевтичної корекції лікаря-фахівця.<br />Обдарованість у руховій сфері виявляється у високому ступені психо-моторних реакцій, спритності, значній фізичній силі, розвитку рухових навичок (біг, стрибки).<br />Діагностика обдарованості у цій сфері проводиться за допомогою методик, що призначені для визначення зорово-моторної координації.<br />Багато дітей виявляє високий ступінь обдарованості не в одній сфері, а у декількох. У цьому разі дуже важливо не тільки виявити таку поліобдарованість, але й удосконалювати, розвивати її.<br />Психорозвивальна робота з обдарованими дітьми може проводитися за такими напрямами:<br />• розвиток інтелектуальних здібностей; формування адекватного самосприйняття;<br />• допомога дітям адаптуватися до навколишнього світу;<br />засвоєння конструктивних форм спілкування з однолітками й дорослими;<br />• допомога батькам, учителям і дітям в організації навчальної діяльності.<br />Спеціальні програми для роботи з обдарованими дітьми сприяють реалізації цих напрямів.<br />На третьому етапі роботи з обдарованими дітьми основну роль повинні виконувати педагоги, завдання яких — формування і поглиблення дитячих здібностей.<br />Жигалкіна Світлана Юріївна, ДОШ № 74.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-542057349922157767.post-77874300199548426582010-03-07T10:08:00.234-08:002010-03-07T10:08:00.234-08:00Шановні Марино Сергіївно і Тетяно Олександрывно! В...Шановні Марино Сергіївно і Тетяно Олександрывно! Вітаю вас з наступаючим святом. Бажаю вам здоровя, щастя, весняного настрою на весь рік.<br />Індувідуальна форма роботи є дуже важливою в нівчальному процесі. Діти мають можливість проявити високий рівень самостійності, отримати диференційовані завдання.В школі проводжу індувідуальні завдання з обдарованими дітьми(згідно з графіком) та з учнями, які потребують допомоги.На заняття учні приходять з запитаннями щодо навчального матеріалу, отримують консультації, завдання.Форми індивідуальної роботи використовую на уроках і в позаурочний час.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-542057349922157767.post-91009688793617985302010-03-06T11:16:11.661-08:002010-03-06T11:16:11.661-08:00Добрий вечір!
Від всього серця вітаю з наступаюч...Добрий вечір!<br /> Від всього серця вітаю з наступаючим святом Весни - 8 Березня! Бажаю щастя і тепла,весни, усмішок, сонця,щоб доля світла увійшла до кожного віконця.Жіночого щастя! <br /> На жаль, я не змогла на блозі знайти матеріал про форми організації індивідуальних занять. <br /> Але все ж таки цей процес відбувається за індивідуальним графіком,погодженим з адміністрацією школи.Я згодна з колегами, що в цій роботі важливий індивідуальний підхід до кожної дитини. Ці заняття дають можливість узагальнити, систематизувати та закріпити знання учнів.<br /> Дякую. З повагою учитель Красноармійської ЗШ І - ІІІ ступенів Олійникова Л.І.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-542057349922157767.post-86506078822006091182010-03-06T02:13:08.215-08:002010-03-06T02:13:08.215-08:00Доброго дня,шановні Марино Сергіївно і Тетяно Олек...Доброго дня,шановні Марино Сергіївно і Тетяно Олександрівно! Щиро вітаю Вас з святом 8 Березня! Бажаю весняного настрою,весняних усмішок і спокою.Індивідуальна робота передбачає самостійне виконання учнем навчального завдання на рівні його навчальних можливостей і без взаємодії з іншими школярами.<br />Переважно застосовую цю форму роботи з обдарованими дітьми.Проводжу індивідуальні і групові консультації.Учні мають можливість розвивати свої здібності,набувати досвіду спілкування в діалозі з учителем,аргументовано відстоювати власну думку.На звичайних уроках завдяки індивідуальній роботі посилюю діяльнісну активність учнів.Дякую за надану інформацію.<br />З повагою, Селівашкіна Т.І.,учитель Грабівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-542057349922157767.post-17466278885264331302010-03-04T11:28:51.628-08:002010-03-04T11:28:51.628-08:00Добрий день,шановні Марино Сергіївно і Тетяно Олек...Добрий день,шановні Марино Сергіївно і Тетяно Олександрівно!Щиро вітаю вас із неповторним весняним святом 8 Березня!Бажаю вам,щооб на душі завжди було по-весняному затишно!Індивідуальні заняття,на мою думку, є однією з важливих форм засвоєння знань,творчої співпраці вчителя і учня.Проводжу їх за встановленим адміністрацією графіком у післяурочний час.<br />Заняття проходять у формі консультацій,на яких розглядаються запитання з того чи іншого незрозумілого матеріалу.Також учні приходять з виконаними вдома зваданнями.Під час цис цих занять діти мають можливість покращити свої знання та оцінки,вдосконалити уміння та навички.Форми індивідуальної роботи використовую і на уроці та у позакласній роботі.<br />Дякую за надану інформацію.З повагою Хворостянна В.В.,учитель Макіївської загальноосвітньої школи 1-3 ступенів №11.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-542057349922157767.post-29996730266273722032010-03-04T11:23:51.636-08:002010-03-04T11:23:51.636-08:00Шановні Тетяно Олександрівно та Марино Олександрів...Шановні Тетяно Олександрівно та Марино Олександрівно!Від щирого серця вітаю з наступаючим Святом Весни та кохання!Злагоди та добробуту.Індивідуальні заняття з учнями є невід ємною частиною навчальної роботи вчителя та вихованця.На мою думку,цей процес відбувається за індивідуальним планом,погодженим з адміністрацією.В цій роботі важливим аспектом буде індивідуальний підхід до кожної дитини та майстерність вчителя.Заняття можуть бути проведені у формі індивідуальних та групових консультацій.Звичайно,використовую як креативні так і традиційні підходи у подачі матеріалу.Дякую за надану інформацію.З повагою Трофименко О.В.,вчитель Ясинуватської загальноосвітньої школи 1-111 ступенів № 6Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-542057349922157767.post-33510963472537499492010-03-04T06:36:57.377-08:002010-03-04T06:36:57.377-08:00Українська мова. Єременко Надія Михайлівна, група ...Українська мова. Єременко Надія Михайлівна, група Харахоріної Тетяни Олександрівни<br /><br /> Доброго дня, шановні Марино Сергіївно і Тетяно Олександрівно! Хтось повинен бути першим, дозвольте мені. Вітаю вас із наступаючим святом весни 8 Березня, бажаю вам усього найкращого. <br /> http://www.stihi.ru/2010/03/02/1105<br />це для вас. Хай ваші весняні кораблики кохання ніколи не тонуть! Здоров'я, радості і щастя!<br /> Стосовно сьогоднішньої теми семінару -- ніякого матеріалу на цьому блоці не вдалося знайти, розкажу трохи про власну роботу. Індивідуальні заняття проводжу найчастіше у формі консультацій. Це і заняття з учнями, які навчаються на дому, і (з урахуванням цьогорічної карантинної ситуації) робота з усіма учнями школи з пропущеного матеріалу. Графік консультацій розроблений і затверджений адміністрацією школи, кожен учитель працює в певний день у певний відрізок часу після уроків з учнями того класу, де він читає предмет.Учні приходять на консультацію із запитаннями щодо неясного матеріалу, з виконаними вдома завданнями, для здачі навчального матеріалу і покращення знань і оцінок тощо. Також проводжу індивідуальні заняття з обдарованими дітьми у формі спільної роботи над художніми творами, корекції авторських творів, поданих на участь у певному конкурсі тощо. І,звичайно,індивідуальна робота на кожному уроці, особливо на уроках розвитку мовлення. Дякую за навчання. На все добре, ще раз зі святом!Anonymousnoreply@blogger.com