среда, 12 мая 2010 г.

Інтернет консультація. Сучасні підходи до типології та структури уроків.

Класифікація форм організації навчання здійснюється вченими-педагогами за різними критеріями.
Так, Ч.Купісевич пропонує використовувати найбільш типові для шко¬ли форми індивідуального навчання, колективне навчання, позакласні та одночасно позашкільні заняття.
В. І. Андрєєв виділяє внутрішні форми організації навчання, за осно¬ву для класифікації бере структурну взаємодію елементів з точки зору домінуючої мети навчання . До внутрішніх форм організації навчання він відносить:
• вступне заняття;
• заняття з поглиблення знань;
• практичне заняття;
• заняття з систематизації та узагальнення знань;
• заняття з контролю знань, вмінь та навичок;
• комбіновані форми занять.
За В. О. Онищук, існують класифікації форм навчання, які поділяються за дидактичними цілями на:
• теоретичні;
• комбіновані;
• практичні;
• трудові .
Комбінуючи поєднання загальних та конкретних форм навчання, пе¬дагоги отримують різні системи форм навчання, які називаються в сучас¬ній дидактиці так:
• класно-урочна система;
• лекційно-семінарська;
• дистанційна тощо.


Завантажити весь матеріал

18 комментариев:

  1. Доброго вечора шановні,Тетяно Олександрівно та Марино Сергіївно.Дякую за повну та змістовну інтернет консультацію.В своїй практичній діяльності я використовую різні типи уроків педагогів-вчених в залежності від теми,мети уроку та видів роботи.З повагою Трофименко Олена Василівна, Ясинуватська загальноосвітня школа 1-111 ступенів №6.

    ОтветитьУдалить
  2. Українська мова
    Єременко Надія Михайлівна, група Харахоріної Тетяни Олександрівни
    Доброго дня, шановні Марино Сергіївно і Тетяно Олександрівно! Відправила повідомлення електронною поштою. Уміння людини працювати як індивідуально, так і в колективі великою мірою визначає її майбутній життєвий успіх. Тому завдання сучасного вчителя -- допомогти школярам оволодіти навичками здобуття інформації самостійно, в групах та індивідуально. Дякую за важливу і таку потрібну інформацію.
    З повагою -- Єременко Надія Михайлівна,
    ЗОШ №11, місто Донецьк

    ОтветитьУдалить
  3. Колодій В.І. Група Харахоріної Т.О. Дякую, матеріал отримала.

    ОтветитьУдалить
  4. Доброго дня ,Тетяно Олександрівно та Марино Сергіївно!У своїй роботі використовую комбіновані форми занять.Це дає змогу учням розвинути свої вміння і навички,краще засвоїти навчальний матеріал.З повагою Хворостянна Валентина Василівна,Макіївська загальноосвітня школа 1-3 ступенів №11.

    ОтветитьУдалить
  5. Доброго дня Марино Сергіївно та Тетяно Олександрівно! У своїй роботі використовую різноманітні структури уроків. Часто організовую навчання у формі творчої майстерності, вільної роботи учнів. Дякую за отриманий матеріал.
    З повагою Селівашкіна Т.І., учитель Грабівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

    ОтветитьУдалить
  6. Доброго вечора шановні,Тетяно Олександрівно та Марино Сергіївно.Дякую за повну та змістовну інтернет консультацію.В своїй практичній діяльності я використовую різні типи уроків педагогів-вчених в залежності від теми,мети уроку та видів роботи.
    Курсантка, Сігідіненко Н.Є., Донецька ЗОШ № 147

    ОтветитьУдалить
  7. Дякую за корисний матеріал.
    З повагою Олійникова Л.І. Красноармійська ЗШ І - ІІІ ступенів

    ОтветитьУдалить
  8. Доброго вечора шановні,Тетяно Олександрівно та Марино Сергіївно! Інформація, яку ви надали в
    інтернет-консультації з теми: "Сучасні підходи до типології та структури уроків" є цікавою. Хотілося б більш докладно ознайомитися із класифікаціями форм навчання (за В. О. Онищуком), які поділяються за дидактичними цілями на: теоретичні, комбіновані, практичні, трудові. Учитель ЗОШ І-ІІІ ступенів №46 Чимадурова О. В.

    ОтветитьУдалить
  9. Доброго вечора, шановні Тетяно Олександрівно та Марино Сергіївно, дякую за консультацію. Для себе зрозуміла, що вчені - педагоги здійснюють класифікацію форм організації навчання за різними коиеріями, поєднання цих форм забезпечують появу різних систем навчання.

    Олійник Ольга Василівна , гр. Харахоріної Т. О.

    ОтветитьУдалить
  10. Дякую за інтернет-консультацію.
    Форми організації індивідуальних занять здобули широкого розповсюдження. Я переконана, що перелічені форми навчання здатні забезпечити продуктивну навчальну діяльність учня одночасно з його індивідуальною траекторією.

    З повагою,
    викладач АПЛ Л.М.Денисенко, група Харахоріної Т.О.

    ОтветитьУдалить
  11. Лебедкова Н.О., група Харахоріної Т.О. Дякую, матеріал отримала.

    ОтветитьУдалить
  12. Дякую за наданий матеріал. З повагою Міняйлова С.В., група Харахоріної Т.О.

    ОтветитьУдалить
  13. Доброго дня!
    Дякую за класифікайію форм організації навчання.
    Жигалкіна С. Ю. ДОШ І-ІІІ ступенів № 74

    ОтветитьУдалить
  14. Доброго дня!Дякую за отриманий матеріал.У своїй роботі використовую різноманітні структури уроків.
    Іванічкіна Є І.,Костянтинівська ЗОШ І-ІІІ ст.№13

    ОтветитьУдалить
  15. Доброго вечора! Дякую за отриманий матеріал. У своїй роботі використовую різні типи уроків.
    Гетун Г.В.ДЗОШ №8

    ОтветитьУдалить
  16. Доброго дня!Дякую за отриманий матеріал. Сучасні форми навчання забезпечують продуктивну навчальну діяльність учнів.
    З повагою Рожко О.І., учитель Портовської ЗОШ І- ІІІ ст.

    ОтветитьУдалить
  17. Через не досить серйозне ставлення та дійсно поважні причини тепер доводиться наздоганяти. Вибачте

    ОтветитьУдалить
  18. Гулага А.О.Шановні викладачі, дякую за цікаву інформацію!

    ОтветитьУдалить