Класифікація форм організації навчання здійснюється вченими-педагогами за різними критеріями.
Так, Ч.Купісевич пропонує використовувати найбільш типові для шко¬ли форми індивідуального навчання, колективне навчання, позакласні та одночасно позашкільні заняття.
В. І. Андрєєв виділяє внутрішні форми організації навчання, за осно¬ву для класифікації бере структурну взаємодію елементів з точки зору домінуючої мети навчання . До внутрішніх форм організації навчання він відносить:
• вступне заняття;
• заняття з поглиблення знань;
• практичне заняття;
• заняття з систематизації та узагальнення знань;
• заняття з контролю знань, вмінь та навичок;
• комбіновані форми занять.
За В. О. Онищук, існують класифікації форм навчання, які поділяються за дидактичними цілями на:
• теоретичні;
• комбіновані;
• практичні;
• трудові .
Комбінуючи поєднання загальних та конкретних форм навчання, пе¬дагоги отримують різні системи форм навчання, які називаються в сучас¬ній дидактиці так:
• класно-урочна система;
• лекційно-семінарська;
• дистанційна тощо.
Завантажити весь матеріал
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Доброго вечора шановні,Тетяно Олександрівно та Марино Сергіївно.Дякую за повну та змістовну інтернет консультацію.В своїй практичній діяльності я використовую різні типи уроків педагогів-вчених в залежності від теми,мети уроку та видів роботи.З повагою Трофименко Олена Василівна, Ясинуватська загальноосвітня школа 1-111 ступенів №6.
ОтветитьУдалитьУкраїнська мова
ОтветитьУдалитьЄременко Надія Михайлівна, група Харахоріної Тетяни Олександрівни
Доброго дня, шановні Марино Сергіївно і Тетяно Олександрівно! Відправила повідомлення електронною поштою. Уміння людини працювати як індивідуально, так і в колективі великою мірою визначає її майбутній життєвий успіх. Тому завдання сучасного вчителя -- допомогти школярам оволодіти навичками здобуття інформації самостійно, в групах та індивідуально. Дякую за важливу і таку потрібну інформацію.
З повагою -- Єременко Надія Михайлівна,
ЗОШ №11, місто Донецьк
Колодій В.І. Група Харахоріної Т.О. Дякую, матеріал отримала.
ОтветитьУдалитьДоброго дня ,Тетяно Олександрівно та Марино Сергіївно!У своїй роботі використовую комбіновані форми занять.Це дає змогу учням розвинути свої вміння і навички,краще засвоїти навчальний матеріал.З повагою Хворостянна Валентина Василівна,Макіївська загальноосвітня школа 1-3 ступенів №11.
ОтветитьУдалитьДоброго дня Марино Сергіївно та Тетяно Олександрівно! У своїй роботі використовую різноманітні структури уроків. Часто організовую навчання у формі творчої майстерності, вільної роботи учнів. Дякую за отриманий матеріал.
ОтветитьУдалитьЗ повагою Селівашкіна Т.І., учитель Грабівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Доброго вечора шановні,Тетяно Олександрівно та Марино Сергіївно.Дякую за повну та змістовну інтернет консультацію.В своїй практичній діяльності я використовую різні типи уроків педагогів-вчених в залежності від теми,мети уроку та видів роботи.
ОтветитьУдалитьКурсантка, Сігідіненко Н.Є., Донецька ЗОШ № 147
Дякую за корисний матеріал.
ОтветитьУдалитьЗ повагою Олійникова Л.І. Красноармійська ЗШ І - ІІІ ступенів
Доброго вечора шановні,Тетяно Олександрівно та Марино Сергіївно! Інформація, яку ви надали в
ОтветитьУдалитьінтернет-консультації з теми: "Сучасні підходи до типології та структури уроків" є цікавою. Хотілося б більш докладно ознайомитися із класифікаціями форм навчання (за В. О. Онищуком), які поділяються за дидактичними цілями на: теоретичні, комбіновані, практичні, трудові. Учитель ЗОШ І-ІІІ ступенів №46 Чимадурова О. В.
Доброго вечора, шановні Тетяно Олександрівно та Марино Сергіївно, дякую за консультацію. Для себе зрозуміла, що вчені - педагоги здійснюють класифікацію форм організації навчання за різними коиеріями, поєднання цих форм забезпечують появу різних систем навчання.
ОтветитьУдалитьОлійник Ольга Василівна , гр. Харахоріної Т. О.
Дякую за інтернет-консультацію.
ОтветитьУдалитьФорми організації індивідуальних занять здобули широкого розповсюдження. Я переконана, що перелічені форми навчання здатні забезпечити продуктивну навчальну діяльність учня одночасно з його індивідуальною траекторією.
З повагою,
викладач АПЛ Л.М.Денисенко, група Харахоріної Т.О.
Лебедкова Н.О., група Харахоріної Т.О. Дякую, матеріал отримала.
ОтветитьУдалитьДякую за наданий матеріал. З повагою Міняйлова С.В., група Харахоріної Т.О.
ОтветитьУдалитьДоброго дня!
ОтветитьУдалитьДякую за класифікайію форм організації навчання.
Жигалкіна С. Ю. ДОШ І-ІІІ ступенів № 74
Доброго дня!Дякую за отриманий матеріал.У своїй роботі використовую різноманітні структури уроків.
ОтветитьУдалитьІванічкіна Є І.,Костянтинівська ЗОШ І-ІІІ ст.№13
Доброго вечора! Дякую за отриманий матеріал. У своїй роботі використовую різні типи уроків.
ОтветитьУдалитьГетун Г.В.ДЗОШ №8
Доброго дня!Дякую за отриманий матеріал. Сучасні форми навчання забезпечують продуктивну навчальну діяльність учнів.
ОтветитьУдалитьЗ повагою Рожко О.І., учитель Портовської ЗОШ І- ІІІ ст.
Через не досить серйозне ставлення та дійсно поважні причини тепер доводиться наздоганяти. Вибачте
ОтветитьУдалитьГулага А.О.Шановні викладачі, дякую за цікаву інформацію!
ОтветитьУдалить